... щоб додержувати
чинити все,
що
написано
в ній,...

Ісуса Навина 1:8

Середні школярі (10-12 років)





Навчальна програма недільної школи

Вік  -  12 років 

Усього - 33 години

Вступ   (1 год.)

 

п/п

 

Назва теми уроку

 

Мета уроку

 1.

Молитва церкви за благословення учнів.

 

участь дітей в богослужінні. Інформація про навчальний рік в НШ.

Розділ І. Дбайливі господарі (5 год. + 1год. Свято жнив)

 2.

Бережи світ, в якому ти живеш

Бібл. текст: Бут. 1, 2; Пс. 8:3-9; 50:10-12; Мт. 22:15-22

З.В. «І сказав Бог: «Створімо людину за образом Нашим, за подобою Нашою, і хай панують… над усею землею» Бут. 1:26.

- показати учням значення Божого творіння  у житті людини;

- формувати в учнів дбайливе ставлення до навколишнього середовища;

 3.

Що таке десятина?

Бібл. текст: Бут. 14:18-20; 1 Сам. 17:8-16; Пр. 3:9-10; Лк. 21:1-4; Євр. 7:1-5

З.В. «Принесіть же ви всю десятину до дому скарбниці, щоб страва була в Моїм храмі, і тим Мене випробуйте, - промовляє Господь Саваот: чи небесних отворів вам не відчиню, та не виллю вам благословення аж надмір?» Мал. 3:10.

- пояснити значення матеріального служіння в церкві (десятина, пожертвування);

- виховувати в учнів мудре ставлення до використання фінансів;

- формувати в учнів навички матеріального служіння в церкві.

 4.

Більше, ніж просто гроші

Бібл. текст: Мт. 25:14-29

З.В. «І пам’ятай в днях юнацтва свого про свого Творця, аж поки не прийдуть злі дні й не наступлять літа, про які говорити ти будеш: «Для мене вони неприємні»

Єкл. 12:1.

- переконати учнів, що кожному з нас Бог дав певні здібності і таланти, які ми можемо використовувати для Божої слави;

- вчити як правильно організувати свій робочий день;

- формувати в дітей відповідальність перед Богом за правильне використання своїх здібностей і талантів, визначення пріоритетів свого життя.

 5.

Бог цінує служіння кожного

Бібл. текст: Мт. 20:1-16

З.В. «Чи ж не вільно мені зі своїм, що я хочу, зробити? Хіба око твоє заздре від того, що я добрий?» Мт. 20:15.

- показати великодушність та справедливість Божу;

- сприяти формуванню в учнів бажання служити у Божому винограднику;

- заохочувати учнів дбати про Божу ниву та знайти своє місце служіння в церкві.

 6.

Узагальнюючий урок з теми «Дбайливі господарі».

З.В.: повторити вивчені.

- узагальнити та повторити вивчений матеріал.

 7.

Свято Жнив (згідно плану церкви).

учні беруть участь у святковому богослужінні.

Розділ ІІ. Життя в Церкві Христовій (6 год. + 1 год. Свято Різдва)

 8.

Велика та щаслива сім’я

Бібл. текст: Мт. 16:16-18; Ів. 15:11-12; Дії 2; Єф. 1:22- 23; 2:13-21; 3:6;

 4:1-6

З.В. «Отже, ви вже не чужі й не приходьки, а співгорожани святим, і домашні для Бога» Єф. 4:19.

- показати учням, що Церква – це велика щаслива щаслива родина;

- формувати в учнів доброзичливе ставлення до різних людей, народів, релігійних конфесій, бо вони теж можуть належати до Церкви Божої і бути нашими братами та сестрами.

 9.

Всі ми – члени однієї сім’ї

Бібл. текст: 1 Пет. 2:5-17

З.В. «Колись «не народ», а тепер народ Божий, колись «непомилувані», а тепер ви помилувані!» 1 Пет. 2:10.

- показати учням, як ми можемо стати членами Божої сім’ї;

- пояснити суть нашого зв’язку з Богом та які обов’язки отримуємо ми в Церкві Христовій;

- викликати в учнів бажання стати членами церкви – Божої сім’ї.

10.

Людина – храм Божий

Бібл. текст: 1 Кор. 3:9-17; Рим. 8:9, Єф.2:20-21; 1 Пет. 2:5

З.В. «Щоб були ми правдомовні в любові, і в усьому зростали в Нього, а Він – Голова, Христос» Єф. 4:15.

- пояснити учням, що кожен християнин є храмом, в якому живе Бог і як потрібно піклуватися про «храм  Божий»;

- заохочувати учнів дбати про свій духовний ріст;

- виховувати в учнів  шанобливе ставлення до «храму Божого».

 11.

«Новий одяг» християнина

Бібл. текст: Єф. 4:17-31; Кол. 2:11, 3:12

З.В. «Та відновлятися духом вашого розуму, і зодягнутися в нового чоловіка, створеного за Богом у справедливості й святості правди» Єф. 4:23-24.

- розкрити, що таке «новий одяг» християнина, показати яким він повинен бути;

- виховувати в учнів риси характеру християнина.

12.

По слідах Христа

Бібл. текст: Мт. 7:13-14; Еф. 4:1-3; 1Пет. 2:21-25; 1Ів. 1:5-7

З.В. «Христос постраждав за нас, і залишив нам приклада, щоб пішли ми слідами Його» 1Пет. 2:21.

- показати учням святе життя Ісуса Христа на землі;

- пояснити важливість святого життя;

- спонукати йти слідами Ісуса.

13.

Узагальнюючий урок з теми «Життя в Церкві Христовій».

З.В.: повторити вивчені.

- узагальнити та повторити вивчений матеріал.
14. Свято Різдва Христового. учні беруть участь у святковому богослужі-нні

Розділ ІІІ. Приклади для наслідування (6 год.)

 15.

Покликана служити

Бібл. текст: Кн. Рут 1:8-18; 2:1-18;

4:13-16

З.В. «Не силуй мене, щоб я покинула тебе, щоб я вернулася від тебе, бо куди підеш ти, туди піду й я, а де житимеш ти, там житиму й я. Народ твій буде мій народ, а Бог твій – мій Бог» Рут 1:16.

- показати учням важливість служіння іншим;

- заохочувати учнів стати більш чутливими до потреб оточуючих людей;

- формувати в учнів почуття вірності обов’язку.

 

 16.

Відданий поклику

Бібл. текст: 1Сам. 1:19-28; 3:1-21

З.В. «І ввійшов Господь, і став, і покликав, як перед тим: «Самуїле, Самуїле!» А Самуїл відказав: «Говори, Господи, бо раб Твій слухає!»» 1 Сам. 3:10.

- розкрити учням поняття «відданість»;

- пояснити значення його у житті людини;

- заохочувати учнів виконувати волю Божу в їхньому житті.

 

 17.

Віддана справі

Бібл. текст: 1 Сам. 25:1- 42

З.В. «І сказав Давид до Авігаїл: «Благословенний Господь, Бог Ізраїлів, що послав тебе на це навпроти мене! І благословенний розум твій, і благословенна ти…»» 1 Сам. 25:32-33.

- пояснити, що кожен християнин має виконувати свою справу, як для Господа;

- спонукати жити справедливо та відповідально ставитися до своїх обовязків.

 

18.

Наполегливість у досягненні мети

Бібл. текст: 2 Цар. 2:1-15

З.В. «Ілля сказав до Єлисея: «Проси, що маю зробити тобі, поки я буду взятий від тебе!» І сказав Єлисей: «Нехай же буде на мені подвійний твій дух!»» 2 Цар. 2:9.

- показати учням, як можна досягнути своєї цілі;

- пояснити необхідність бути вірним поставленій цілі;

- заохочувати жити під владою Божого Духа.

 19.

Вірність Богові

Бібл. текст: Кн. Дан. 3:1-30

З.В. «Я все можу в Тім, хто мене підкріпляє, - в Ісусі Христі» Фил. 4:13.

- показати як віра в Бога допомогла Даниїлу побороти негативний досвід;

- пояснити, що в житті ми можемо переживати випробування, коли нас відкидають, не сприймають та інші труднощі;

- спонукати  учнів жити переможним життям.

20.

Узагальнюючий урок з теми «Приклади для наслідування».

З.В. повторити вивчені.

- узагальнити та повторити вивчений матеріал.

 

 

Розділ ІV. Говорять пророки (6 год. + 1 год. Свято Пасхи)

 21.

Запрошені всі

Бібл. текст: Іс. 55:1-13; Об. 21:6

З.В. «Шукайте Господа, доки можна знайти Його, …як Він близько» Іс. 55:6.

- показати, що Бог любить всіх людей і всіх бажає спасти;

- заохочувати учнів прийняти запрошення Бога.

 22.

Краще так, як говорить Бог

Бібл. текст: Єр. 29:1-14

З.В. «І ви кликатимете до Мене, і підете, і будете молитися Мені, а Я буду прислуховуватися до вас. І будете шукати Мене, і знайдете, коли шукатимете Мене всім своїм серцем» Єр. 29:12-13.

- показати, що випробування в нашому житті – це шлях духовного зростання;

- виховувати в учнів готовність сприймати керівництво Боже у житті і довіру Божим планам.

 23.

Будь рупором Бога

Бібл. текст: Єз. 3:5-21

З.В. «Сину людський, Я настановив тебе вартовим для Ізраїлевого дому, - і як почуєш ти слово з уст Моїх, то остережи їх від Мене» Єз. 3:17.

- показати, що людина, яка знає Бога, повинна нести істинну іншим;

- заохочувати учнів зберігати вірність Божому покликанню.

 24.

Мужність Даниїла

Бібл. текст: Дан. 6:1-28

З.В. «І Даниїл був виведений з ями, і жодної шкоди не знайдено на ньому, бо він вірував у Бога свого» кн. Дан.  6:24.

- показати, що Бог дає мужність людині вистояти у складних життєвих обставинах, на прикладі пророка Даниїла;

- вчити учнів довіряти Богові у всіх ситуаціях життя.

 25.

Визнач власні пріоритети

Бібл. текст: Ам. 5:1-15

З.В. «Шукайте добра, а не зла, щоб вам жити, і буде із вами Господь, Бог Саваот» Ам. 5:14.

- показати учням роль пріоритетів в нашому житті;

- вчити учнів, як обирати правильні пріоритети і відстоювати їх;

- заохочувати дітей робити правильний вибір у житті.

26.

Узагальнюючий урок з теми: «Говорять пророки»

З.В. повторити вивчені.

- узагальнити та повторити вивчений матеріал.
 27. Свято Пасхи. участь дітей в богослужінні.

Розділ V. Важливе значення дружби (6 год.)

28

Твої друзі

Бібл. текст: Пр.11:13; 27:9-10,17; Єкл. 4:9-12; Мт. 5:44; Лк. 6:31; Дії 2:44-46; Рим.12:15; 14:19; 1 Пет. 3:8-9

З.В. “Краще двом, як одному, бо мають хорошу заплату за труд свій.” Єкл. 4:9

- розкрити значення дружби та роль друзів у житті людини;

- виховувати в учнів почуття дружелюбності;

- заохочувати учнів бути хорошими друзями.

 29

Є різні друзі

Бібл. текст: 2 Цар.11:1-21; Пр.19:4; Мт. 26:14-16, 47-50; Дії 9:26-30; 11:22-26; Рим. 16:3-4; 2 Тим. 1:16; 4:10, 14-18

З.В. «Любіть один одного братньою любов’ю; випереджайте один одного пошаною» Рим.12:10

- показати учням, якими бувають друзі;

- вчити вибирати та цінувати друзів серед християн;

- формувати в учнів критерії оцінки вірних друзів.

 30

Вибирай своїх друзів

Бібл. текст: Повт.Зак. 13:6-8; 1 Сам.18:1-4; 19:1-7; Пс.1:1; 54:13-14

З.В. «Я приятель всім, хто боїться Тебе, й хто накази Твої береже!» Пс.118:63

- пояснити учням про вплив друзів на наше життя  і важливість правильного вибору друзів;

- вміти застосовувати біблійні принципи у виборі друзів.

 31

Як бути хорошим другом

Бібл. текст: Пр. 25:17; Мт.18:15, 21-22; Лк.10:30-33; Ів. 15:12-17; Рим.15:23-24, 30-32; Кол.3:13; Фил.7; Як.2:1-10; 1 Ів.4:20

З.В. «Приймайте тому один одного, як і Христос прийняв нас до Божої слави» Рим.15:7

- показати, як бути хорошим другом, взявши за основу приклад Ісуса Христа;

- розвивати в учнів бажання бути хорошим другом для інших;

- наслідувати приклади хорошої дружби.

 32

Узагальнюючий урок з теми “Важливе значення дружби”

З.В:. повторити вивчені

- узагальнити та повторити вивчений матеріал.
 33

Підсумковий урок за рік

повторення та оцінювання вивченого матеріалу