Навчальна програма недільної школи

Урок 10

Тема уроку: «Бог створив людей! Господь створив мене.»

Мета уроку: Пояснити дітям, що Бог створив людину і кожного з них.Виховувати любовдо Божого творіння і вдячність за те, що Він кожну людину створив прекрасною та неповторною..

Головна істина: Бог дивно створив всіх людей і мене.

Біблійна основа:  Історія з Біблії (Буття 1:26:29; 2:7,8; 18:21-25.)

Золотий вірш: «Прославляю Тебе, що я дивно утворений!» Псалом 138:14.

Наочність та обладнання: фланелограф, малюнки, трафарети обличчя дівчинки і хлопчика.

Словник: Адам, Єва, Едем.

Адам – взятий із землі.

Єва – мати всіх людей.

Едем – райський сад.

Використана література: «Зернятка Слова Божого», Перлинки Біблії», Шість днів творіння».

Хід уроку:

  1. Всупна частина:
  2. Привітання;
  3. Молитва;
  4. Основна частина:

Повторення попереднього матеріалу:

¾  Повторення пісеньки: «Хто створив?» (усіх звірят);

¾  А яких звірят ви знаєте?

¾  Які звірята зображені на цих малюнках? (Вчитель показує малюнки, діти називають звірят) і роблять рухи, як вони пересуваються.

¾  А які казочки про звірят ви знаєте? (діти називають їх)

¾  А хто знає вірші про звірят? (діти розповідають).

Виклад нової теми:

  1. Зацікавлення:

(Вчитель викликає кількох дітей наперед і просить назвати свої імена).

Дітки, подивіться на Олю, Костика, Давидка, які вони красиві. А тепер поверніться один до одного і скажіть один одному: «Який ти гарний!».

А як ви думаєте, діти, хто нас створив такими гарними? (Діти відповідають).

  1. Біблійна розповідь:

(Вчитель показує все на фланелеографі),

Коли Бог створив на землі птахів, звірів, коли насадив на ній чудові дерева, квіти, Він побачив, що все це прекрасно. І вирішив Бог створити людей, щоб вони жили і насолоджувалися цією красою.

І створив Бог першого чоловіка і назвав його Адам – «взятий з землі», тому, що зліпив він його із землі, і вдихнув у нього Свій дух. І став Адам живим, розумним чоловіком, подібним до Нього.

І привів Бог до Адама всіх звірів і птахів і Адам дав їм усім імена. І поселив Бог Адама у райському саду – Едемі і зробив його господарем землі і усіх тварин. Вони слухались і не боялись його, і жив він спокійно серед них. Але Адамові було сумно жити самому, він хотів мати доброго і розумного товариша, такого,як він сам.

І тоді Бог наслав на Адама міцний сон, вийняв з нього ребро і з нього створив жінку. Адам назвав її Єва, що означає «мати всіх людей». Від цих перших людей народилися всі люди на землі. Вони є нашими найстаршими родичами.

Ми є також Божим творінням. Кожного з нас створив Господь. Він любить усіх нас. І ми повинні любити один одного і бути вдячними Богу за те, що Він створив нас такими красивими. Він створив нас, щоб ми прославляли Його, так як усе творіння. Але ми є особливе творіння: нам Бог дав розум, ми вміємо говорити. Ми можемо співати, молитись і прославляти Бога.

  • Руханка «Все творіння славить Бога»(вчитель показує, як кожне творіння славить Бога, діти повторюють за ним).

Горобчик – стрибає і співає: «цвірінь, цвірінь!»

Собачка – стрибає і гавкає: «гав, гав!»

Зозулька – літає і співає «ку-ку!»

Півник – підстрибує і співає «ку-ку-ріку»

Зайчик – стрибає

Коровка – дає молочкр діткам і говорить «му-у-у»

Котик – вмивається, п’є молочко і каже «няв»

Дітки – співають «Алілуя»

  1. Запитання:

¾    Як створив Бог першого чоловіка?

¾    Яке імя дав Бог першому чоловіку?

¾    Де жив Адам?

¾    З чого створив Бог жінку?

¾    Як назвав Адам свою жінку?

¾    Хто створив нас з вами?

¾     Як ми можемо прославляти Бога?

  1. Застосування:

Дітки, все, що створив Бог є прекрасним, все славить свого Творця: квіти своєю красою і запахом, пташечки – своїм співом, сонечко – своїм світлом і теплом. А ми також можемо співати для Бога – прославляти Його в піснях, в молитвах. Ми можемо прославляти Бога своєю гарною поведінкою (коли ми слухаємо маму, старших людей – це подобається Богу), своїми добрими справами (допомагаємо мамі, татові, ділимося чимось з іншими).

(Діти розповідають, як вони прославляють Бога).

(Вчитель дає цукерки одному з дітей і просить поділитися з іншими).

(Співають пісеньку: «Хто створив?» (тебе й мене).

  1. Золотий вірш:  “Прославляю Тебе, що я дивно утворений! »(Псалом 138:14)

Діти повторюють вірш всі разом а потім окремо.

Творчість:

Вивчення пісеньки «Хто створив тебе й мене?»

Виготовлення аплікації «Мій портрет»

Гра: «Адам».

Вчитель показує малюнки різних квітів, дерев, звірят, вони називають їх. Хто більше назве, той отримує нагороду (звірятко, квіточку-наклейки).

  1. Підсумкова частина:
  2. Проведення підсумків уроку.
  3. Молитва.
  4. Д/З – вивчити золотий вірш та пісеньку: «Хто створив?». Разом з батьками вивчити вірш, пісеньку, щоб прославити нею Бога