Навчальна програма недільної школи

 

Урок 11

Підсумковий урок з теми «Бог-Творець»

Мета: Узагальнити та закріпити знання з теми; Виховувати почуття вдячності Богові за все Його творіння.

Головна істина: Бог створив усе чудово

Біблійна основа: Буття 1-2

Золоті вірші повторити всі вірші вивчені протягом уроків з теми «Бог-Творець»

Наочність та обладнання: Трафарети дерев, квітів, звірів, птахів.

Словник: Едемський сад – місце де Бог поселив перших людей

Використана література: Т. Овчар «Словограй, Країна мрій. К. – 2006; «Шість днів творіння», Зернятко Слова Божого; І. Свєтлова «Рослини та тварини». Країна мрій. К. – 2005

ХІД УРОКУ

  1. Вступна частина

  1. Привітання

  2. Початкова молитва

  3. Пісня «Хто створив квіточки»

  1. Основна частина

  1. Повторення вивченого

Діти, пригадайте. Що Бог створив першого дня. (День і ніч)

Який золотий вірш ми вивчали про світло? «І сказав Бог: Хай станеться світло» (Бут. 1:3)

  1. Гра. Давайте пограємо в гру «День і ніч»

Вчитель говорить слово: «День», і діти починають рухатися, стрибати, махати ручками, можна включити музику.Вчитель говорить: «Ніч» (музика замовкає) – діти зупиняються і завмирають.Гра продовжується декілька разів.

На дошці вивішується малюнок «День 1»

  • Що створив Бог 2-го дня? (небо, повітря і хмари)

  • Який золотий вірш ви запамятли? «Він хмарами землю відкриває» Пс. 147:8

  1. Руханка «дощик»

- Всі ви бачили, як йде дощик. А чи прислухалися ви, як він шумить? Давайте спробуємо це відтворити. Спочатку падають перші краплини (терти великими пальцями рук по чотирьох інших пальцях, щоб почулося клацання; в дітей, як правило, клацання не чути, але пальчиками нехай працюють), тепер дощик стає сильнішим (терти долоньками одна об одну), а тепер дощик зашумів на повну силу (плескати в долоні). Давайте покажемо все це разом.

Вивішується «День 2»

  • Що створив Бог 3-го дня? (землю, море, квіти, дерева)

  • Який золотий вірш говорить про е? «Нехай земля вродить траву, дерева» Бут.1:11

Вивішується малюнок «День 3»

  • Що створив Бог 4-го дня?

  • Який золотий вірш вчили? «Усе Він прегарним зробив» Єкл.3:11

Вивішується малюнок «День 4»

  • Що створив Бог 5-го дня? (рибок і птахів)

  • Який золотий вірш про це ви запам’ятали? «Створив Бог риби великі і пташку крилату» Бут. 1:21

  1. Руханка Рибки

Діти ходять у різних напрямках по виділеній для гри території, уявляючи, що вони рибки. В цей час вчитель говорить Рибки плавають-плавають-плавають…..Коли вчитель вигукує Рибки, стійте, діти повинні завмерти у тих позиціях, у яких вони були в цей самий момент. Вчитель обирає, чия позиція йому більше подобається.

Вивішується малюнок «День 5»

  • Що створив Бог 6-го дня? (звірів)

  • Який золотий вірш ви знаєте про це? «І створив Бог звірину земну» Бут. 1:25

Вивішується малюнок «День 6»

  • Яких звірів ви знаєте? (діти називають)

  • Відгадайте загадки, діти, що це за звірі? (вчитель загадує загадки та показує малюнки звірів)

  • Якого дня Бог створив людей? (шостого)

  • Який золотий вірш ви знаєте? «Прославляю тебе, що я дивно утворений» Пс. 138:14

  • А що робив Бог, коли Він все створив? (відпочивав)

  1. Творчість

Роздаються трафарети дерев, квітів, звірів, риб, птахів, які діти розмальовують. Всі малюнки вчитель прикріплює на великий лист ватману і створюється композиція «Едемський сад». Потім вчитель прикріплює фігури Адама і Єви. (композиція вивішується в класі).

Повторення пісні «Добрий наш Господь-Творець».

  1. Підведення підсумків уроку.

Господь створив усе чудово. Він створив усе для нас. Ми повинні цінувати все Боже творіння, берегти його і бути вдячним за все.

Молитва подяки.

Домашнє завдання: вивчити з батьками вірш про Боже творіння.